Onze oplossing

Waarom GERICO?

GERICO is een programma ontwikkeld door en voor deurwaarders.

Het resultaat: een schaalbaar en hoogtechnologisch programma op maat van elke moderne praktijk.

We weten dat elke praktijk telt en anders is. Daarom kiezen we ervoor u een oplossing en formules voor te stellen die zich aanpassen aan de behoeften van uw praktijk.

Graag een demo?

Vraag snel een demonstratie van GERICO en ontdek zijn doeltreffendheid en spitstechnologie!

Graag een demo?

Vraag snel een demonstratie van GERICO en ontdek zijn doeltreffendheid en spitstechnologie!

Uw deurwaarderspraktijk 2.0

De functies van Gerico

Beheer van meerdere dossiers en documenten

  • Aangepast aan de bestandsindeling van de klant (.csv, .xls, .xml, …)
  • Kan worden getest en aangepast vóór de definitieve integratie
  • Snel en doeltreffend
  • Moderatie van gegevens mogelijk
  • Verwerkingsverslag

Automatisering

  • Automatische sturing van dossiers (BPM) (update van debiteuren, minnelijke fase, gerechtelijke fase, …)
  • Definitie van de regels eigen aan de praktijk en aan de klanten (boeking van betalingen, tariefbepaling, …)
  • Kunstmatige intelligentie voor de besluitvorming
  • Solvabiliteitsscore (ScorSo), Next Best Action, Communicatiekanaal, …
  • Automatische toekenning van inkomende communicatie
  • Archivering van mails en brieven
  • Module voor het logistieke beheer van uitgaande communicatie
  • Voorspelling van de invorderingsrente
  • Dashboards van klanten
  • Strategische dashboards

Communicatiemodule

  • Chatbot, Communicatierobot (Natural Language Processing, verzenden van sms, Voice over phone, …)
  • Synchronisatie met collega’s (Overdracht van dossiers of aktes, rol van centraliserende deurwaarder, …)
  • Zoeken en opslaan op externe databases (Interface met CIA-server, KBO, CompanyWeb, Graydon, btw, …)

Veiligheid en toegang

  • Installatie in de cloud of in uw infrastructuur (realtime monitoring, back-ups, disaster recovery, high availability, …)
  • Zorgvuldig beheer van toegangen en veiligheid (toegang tot programmeerbare functies, toegang tot gegevens per profiel, …)
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming (retentieperiode, audit access, breach procedure, …)

Routeplanning

  • Voorbereiding en planning van de routes
  • Mobiele route, in permanent contact met GERICO Core (ontvang meldingen over dossiers, stuur uw updates in realtime, …)
  • Synchronisatie ook zonder internetverbinding

Beheer van (terug)betalingen

  • Details van de financiële handelingen en belangrijke dossierzaken (herziening van vorderingen na vonnis, interestberekeningen, …)
  • Beheer van derdenrekeningen (klanten, debiteuren, collega’s) (beheer van beschikbare gegevens, facturatie, provisies, …)
  • Export en synchronisatie met boekhoudsoftware (nachtelijke update, financiële reconciliatie, …)
  • Financiële balans van elke interveniënt
  • Beheer van CODA en overschrijvingen

Taakbeheer

  • Systeem voor follow-up en beheer van taken

Personenbeheer

  • Beheer van de verschillende interveniënten in de dossiers
  • Rol- en profielbeheer

Configuratie

  • Instellingen per klant
  • Instellingen per dossiertype

De troeven van Gerico

Krijg toegang tot dossiers met grote volumes

dankzij het programma

Verhoog uw productiviteit

dankzij de automatiseringsfunctie

Een intelligente applicatie

Kunstmatige intelligentie en besluitvorming (binnenkort beschikbaar)

Ergonomie staat centraal in GERICO

voor een verbeterde gebruikerservaring

Digitalisering van de communicatie

dankzij een volledig beheer van de in- en uitgaande stromen

Betrouwbaar financieel beheer

zodat elke eurocent gerechtvaardigd is

Zorgvuldig bestuur

Duidelijke licenties en kwaliteitsondersteuning

Gerico en de buitenwereld

Een applicatie-integratie buiten de praktijk (binnenkort beschikbaar)

Verleg de grenzen van uw praktijk en aanvaard meer geschillen dankzij GERICO!

Gerico leren kennen

Ondersteuning en diensten

Om u te helpen succes te boeken, bieden we verschillende vormen van ondersteuning aan, zoals opleidingen, documentatie op aanvraag, een formulier voor incidenten, hulp via screen monitoring.

Het bieden van een optimale bescherming behoort tot onze prioriteiten. We zorgen voor een continu onderhoud, regelmatige updates, het oplossen van fouten en een continue integratie van wettelijke vereisten.

Daarnaast bieden we ondersteuning met een Service Level Agreement (formulier voor incidentaangifte, polling van de roadmap).

Om het u gemakkelijker te maken, verzorgen we ook de migratie van uw bestaande gegevens.